fredag 3. august 2007

Søt og snill snegle


Jeg har definitivt satt personlig rekord i hekling i sommer. De siste medlemmene i serien "En liten venn" er snegler. Siden jeg har hatt et heller anstrengt, ampert og voldelig forhold til snegler i hele sommer, var det godt å få noen søte og hyggelige snegler å forholde seg til. Sneglene jeg har laget har flyttet inn på "Skum - såper og sånn", der de har selskap med ganske mange andre dyr. Det beste er kan hende at de ikke spiser av plantene mine, eller etterlater seg seige slimspor.

1 kommentar:

  1. Mye fint i bloggen din, jeg må jo si at jeg syns pusen din virker som en flott personlighet. Sånn vil jeg bli når jeg blir stor. Gamlemor er bare et nødvendig onde for at mine meninger skal komme på trykk.

    http://min.abcblogg.no/pus/

    Hilsen Frøken Gustav(a) Mahler

    SvarSlett