mandag 12. januar 2009

Tørka oksepenis

.
Det var med litt forundring jeg leste om Baltasar som fikk tørket penis i julegave, oksepenis, selv om jeg selvfølgelig synes det er fint å utnytte alle ressurser på dyret. Fascinerende er det også at man kaller det tørka muskel i dyrebutikken, det lurer jeg også litt på, er det sånn at det er litt flaut å si penis, eller er det sånn at man tenker at det er best at hunden ikke vet hva den spiser?

Jeg hadde i alle fall ikke tenkt det før, at man kunne gå i butikken å be om oksepenis, og jeg lurte litt på hvordan en oksepenis egentlig så ut. Det kunne hun Baltasar eier ikke fortelle meg, hun erklærte at hun ikke var penisekspert, og syntes det var vanskelig å vite hva som var strupe og hva som var penis.

Søsteren hennes, derimot, kan skille penis fra strupe, og har lagt ut bilde. Og jeg er takknemmelig og beæret over at bloggposten heter Til Vigdis. Takk, Helle, dette var oppklarende. Og jeg regner med at dette bare var starten på serien "tørkete kroppsdeler hunden min spiser", eventuelt "ting du ikke visste det gikk an å kjøpe i løsvekt".
.

3 kommentarer:

  1. :) :)

    hehe, skal prøve å få lagd en slik serie etterhvert :)

    SvarSlett
  2. hehe penisen er ihvertfall hard... mine hunder bruker lenger tid på det enn en strupe. kanskje derfor det blir kalt muskel? og ja, tror ikke mange vestkantfruer hadde gått i butikken og spurt etter en penis.. :-)

    Hilsen Knut Pedersen
    http://www.familiehunden.no

    SvarSlett
  3. Morsomt - nå skal jeg spørre hundedamene jeg kjenner om det er sånn hos dem også - at penisen varer lengre enn strupen... ;-)

    SvarSlett