søndag 25. januar 2009

Jeg har fått en award...

.


Jeg har fått en award. Enda så lite kreativ jeg har vært her den siste tida, har jeg fått en kreativ-award. Jeg fikk den fra Strikketrollet, og takker så mye for det. Jeg må innrømme at både kreativiteten og det å lese andres kreative blogger har vært inne i en litt dårlig fase, men nå skal jeg i alle fall skjerpe meg og laste opp bilder av noen av tingene jeg lager. Kanskje det kan hjelpe meg til å fullføre noen ufo'er også.

Å sende en award videre er ikke alltid noen lett sak - det er så innmari mange flinke mennesker der ute i verden, og som sagt, jeg er en sløv bloggleser for tiden. Men i alle fall - jeg sender award til disse:

Annelene, som heller ikke er så flink til å poste ofte, men det som kommer i "Tråder og bøker" er veldig bra - hun er en veldig dyktig strikkerske.

Tone, med bloggen "Min verden". Jeg skulle ønske hun hadde etiketter på innleggene sine, sånn at det var lettere for meg å finne fram, men det er hennes blogg, og det er hyggelig å kikke innom der, og hun har laget en nydelig elefant, og jeg er svak for elefanter....

Den danske bloggen "Om lidt av det hele" liker jeg å kikke innom, forfatteren Anne kaller seg selv hækle- og strikkenørd, og sånne liker jeg godt.

En annen dansk blogg jeg leser ofte, er "Slagt en hellig ko". Lisetotte er tegnspråkstolk og illustratør, og har en vakker blogg.

NinnePinne har en blogg som er skrevet både på fransk og norsk. Hun strikker nydelige ting.

OK - jeg kan ikke sånne award-greier så veldig godt, men på en blogg jeg pleier å lese, Chocolatehead, som allerede hadde fått awarden, fant jeg følgende instruksjoner:

Regler for denne awarden er:

1. Vinneren kan kopiere denne logoen til hans/hennes side.

2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.

3. Nominer minst 7 andre blogger.

4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.

5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.


Det betyr at jeg egentlig skal nominere to blogger til, og med min lite kreative periode nominerer jeg meg selv og min tegnelogg "Vigdis' tegnelogg 2009", der jeg legger ut en tegning hver dag, noe jeg har planer om å gjøre hver dag i hele år. Jeg bryter sikkert en viktig bloggeregel ved å nominere meg selv, men jeg skal vel tåle konsekvensene.... Og forøvrig skaper jeg heller problemer for meg selv, i og med at jeg må nominere enda flere. Så til de som synes jeg fortjener en streng straff for sjølopptatthet: jeg har allerede besørget det.

Og derfor, siden jeg ikke vil lide alene, nominerer jeg Annelene en gang til, med tegnebloggen "alene i verden" - jeg elsker tegningene hennes, og synes alle andre bør gjøre det samme.
.

5 kommentarer:

  1. Oi, og tuuuuusen takk Vigdis, dette var både overraskende og rørende!

    Ha en fin søndagskveld!
    Stoooor klem!

    SvarSlett
  2. Hei hei Vigdis!Jeg har fulgt bloggen din en god stund nå,og sett alt det fine arbeidet ditt. Det jeg lurte på da var om du tar enkle bestillinger?

    SvarSlett
  3. Oi dette var jo en hyggelig overraskelse. Ante ikke at det var flere som kikket innom bloggen min. Men takk for tipset om etiketter, det skal tas opp til vurdering( selv om jeg er dårlig på fancy datating!)
    You made my day!

    SvarSlett
  4. Ninne, Tinytone og Liselotte: så fint at dere syntes det var hyggelig. Jeg kommer til å følge bloggene deres videre. Tiny - jeg gjør ingen fancy greier selv, her er alt så enkelt som mulig.

    Harepus: i utgangspunktet har jeg sjelden tid til bestillinger, men ting jeg lager er ofte mulig å kjøpe, og jeg jobber ofte i serier. Og jeg har sendt særlig dukker og dyr rundt om kring. Ta gjerne kontakt på mail, så kan vi "snakke" nærmere. Du finner e-postadressa mi ved profilen min.

    SvarSlett