torsdag 25. februar 2010

Et funn i bokhylla

Denne boka fant jeg i bokhylla mi. Jeg kjøpte den på en bokmesse en gang fordi det var så fine bilder i den. Jeg tenkte at jeg kunne klippe i den, tegne i den, leke med den. Jeg kan ikke det. Den skal få stå i hylle, med den fine, fine, gullsjiraffen på ryggen.




Det er vanskelig å klippe i en bok der informasjonssiden ser sånn ut:




Flodhester er skumle og farlige dyr. Denne ser ikke så verst ut.




Sidene med fugler er veldig fine. Fuglesidene var den egentlige grunnen til at jeg trengte denne boka.




Favoritten min er likevel frosken. Eller, han der vel kanskje en padde, han her.




Så nei, denne boka skal ikke klippes i. Den skal jeg se på og bla i, mens jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å kunne klippe i bøker jeg synes er fine.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar