torsdag 10. april 2008

Flere hekla chihuahuaer

Her er et nytt kull hekla chihuahuaer, b-kullet etter at jeg begynte å sette navn på dem. Møt, i første rad fra venstre: Benny, Balder, Bailey, Brownie og Baltazar. Bakerst fra venstre står: Bianca, Blanche og Brittney.

Om jeg skal hekle alfabetet? Lite trolig, men man kan aldri vite med besettelser. Noen jeg kjenner tror jeg ikke stopper før jeg har hundre, jeg er ikke like sikker. Uansett - c-kullets to første ligger allerede umontert i en pose, så noen flere blir det i alle fall.

4 kommentarer:

  1. De blir kjempe fine - gleder meg over at Baltasar også er representert og til å se alle på en gang!

    SvarSlett
  2. Jeg har gått tom for håndarbeidsideer, men etter å ha sett på alle de fine heklede dyrene dine er jeg blitt inspirert til å begynne å hekle kosdeyr selv.

    Lykke til med innspurten til utstillingen!

    SvarSlett
  3. Av en eller annen grunn finner jeg det litt vanskelig å tro at du har gått tom, en midlertidig dvaltilstand kan jeg derimot tro på . Ellers er det noe befriende deilig med kosedyr - man må ikke nødvendigvis tenke samtidig...

    SvarSlett
  4. Det er vel kanskje sant at jeg ikke er gått tom og det er vel heller snakk om en slags pollendvale...

    SvarSlett