fredag 5. oktober 2007

Se, det var en ekte prinsesse - "Princess Leah" i Sandefjord


Jeg pleier å overse prinsesser. Jeg pleier ikke å like prinsesser. Jeg pleier i hvert fall ikke å skrive om prinsesser. I dag gjør jeg et unntak. I går så, og ikke minst hørte, jeg "Princess Leah" i Verdensteateret i Sandefjord, der de spilte på ungdomskonserten til Oktoberblues. Nå liker jeg prinsesser. Ikke sånne som sutrer om de skulle komme til å sovne på ei ert, men sånne som spiller rå punk/rock som voksne damer liker å høre på, selv om de helt sikkert ikke er hovedmålgruppa. Dette vil jeg ha mer av. Mye mer.

2 kommentarer:

  1. Haah :D søstra mi jo i princess leah ! Vokalist og gitarist :D
    de eier!

    SvarSlett
  2. Hei vigdis.

    Utrolig gøy å lese det du har skrevet,
    tusen takk for det =)

    Godt å høre at vi kan glede store og små :)

    vi koste oss hvertfall i sandefjord og spiller gjerne der igjen. =)

    Hilsen Princess Leah

    SvarSlett