mandag 9. juli 2007

Øsende regn, pøsende regn....


Det regner og regner. Til og med jeg, som ellers pleier å foretrekke en lett skya sommer, synes det er i det meste laget. OK - jeg trenger ikke strandvær - jeg kjeder meg veldig fort på stranda, det kommer sand inn steder det ikke bør være sand, små unger skriker, og mister isen sin der andre gjerne vil sitte, måkene er innpåslitne, vannet er for kaldt. Så, jeg ber ikke om strandvær. Jeg vil bare at være skal være sånn at det ikke sier svupp-svupp når jeg er ute og går, jeg vil ikke høres ut som en svupper. Jeg vil kunne gå lydløst over grasset og sette meg under et tre med en god bok, uten måker og unger som spiser is, og jeg vil gjøre det i oppholdsvær. I stedet kommer jeg til å sette personlig rekord i innendørs hekling. Og det var ikke det jeg hadde tenkt å bruke sommeren til....

2 kommentarer:

  1. Disse var utrolig søte!! :) Har de noe navn?

    SvarSlett
  2. Vanligvis setter jeg navn på alt, og jeg har egentlig tenkt at elefanter må ha navn som begynner på e - så kanskje dette er Ella og Elmer?

    SvarSlett