søndag 9. november 2008

Museflesk og sms

.

Jeg og den største ungen, Studentungen, har av og til litt sms-utvekslinger om litt uvanlige emner. Denne er fra et par uker tilbake.

Studentungen: Synes det er litt ekkelt at Bolla Pinnsvin har med seg museflesk på skolen...

Jeg: Det er jo bra og fornuftig med matpakke. Og det er sikkert lett å pakke inn...

Studentungen: Det er jeg forsåvidt enig i. Det jeg reagerte mest på, er at hun har med seg museflesk på en skole der det går flere forskjellige dyr. Det er jo litt slemt.

Jeg: Det er sikkert ikke mus igjen i november. De har blitt matpakke. Da gleder Bolla seg til lemenår.

Studentungen: Og annethver år er det sykt mange lemen på skolen. Neste år er det sykt mange begravelser.

Jeg: Og Bolla er sulten og mett annenhvert år. Hun er en jojo-slanker.

Studentungen: Huff. For en slem barnesang. Eller, så mye stygt vi klarer å legge i den...

Vi glemte visst å spørre hverandre hvordan det gikk sånn ellers...
.

3 kommentarer:

  1. Chihuahuaene i vinduet

    Synes de ser utålmodige ut, der de står i vinduet og forventningsfullt lurer på om noen kommer og lufter dem snart:)


    PS Måtte skrive denne kommentaren her, pga annet kommentarsystem på (parentes)

    SvarSlett
  2. Hyggelig med kommentar uansett hvor den havner, synes jeg :-)

    SvarSlett