onsdag 27. august 2008

Fra ufo til fo...

.

Hadde jeg vært et dyr, så hadde jeg vært en hamster. Det hoper seg opp rundt meg, av ting jeg tenker jeg kanskje kan få bruk for en dag, og av prosjekter jeg har tenkt å gjøre ferdig. En dag.

Akkurat nå prøver jeg å få orden og oversikt, i det minste litt orden og oversikt, og jeg kikker i esker og poser, jeg sorterer og kaster. Jeg innrømmer at jeg sorterer mer enn jeg kaster, men allikevel, jeg tar i alle fall i ting jeg ikke har sett på lenge.

Og jeg møter ufo'ene mine, alle de uferdige objektene som av en eller annen grunn har blitt liggende - det var ikke gøy mer, noe annet fristet mer, eller jeg glemte dem, rett og slett. Som denne lille veska som bare manglet en hank. Nå har den fått det, og ufo'en har blitt fo og flyttet inn i et skap, der den skal bo til jeg finner ut hva jeg skal gjøre med den.

Og i vaskemaskinen ligger det noe som skal bli tova strikkevesker, på vei til å bli fo'er, de også. Kanskje....
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar