torsdag 20. mars 2008

Et kull hekla chihuahuaer


Et helt kull med chihuahuaer er blitt ferdig nå i påskeferien - de sitter på ei hylle og ser veldig søte ut.

Tidligere ga jeg navn til alle kosedyrene jeg laga, og det har jeg tenkt å begynne med igjen. Så vidt jeg har skjønt, får alle dyr i samme kull navn som begynner med samme bokstav, og siden dette er det første kullet jeg navner, vil disse ha navn som starter med a.

Så altså, møt, nede fra venstre: Alma, Alvin, Arman og Amina. I annen rekke fra venstre finner du Albus, Anouk, Ariel og Anitra.

3 kommentarer:

  1. De er fantastiske! God påske!

    SvarSlett
  2. Så fine navn på så søte hunder! Sønnen min heter forresten Armann

    SvarSlett
  3. Så morsomt at en av dem heter det samme som sønnen din, og at du synes de er fine :-)

    SvarSlett