søndag 15. juni 2008

Møt Milly


Dette er Milly - hun er en del av mitt nåværende håndarbeidsprosjekt - det som går ut på å strikke dukker uten mønster selv om man egentlig ikke er så veldig flink til å strikke og man egentlig burde hekle, siden man er en jævel med heklenål... Puuuh...

I alle fall, Milly er ferdig. Hun har bare skjørt på, og sko, og noe sier meg at hun er kjæresten til Snoppe. Hun er i alle fall blid og fornøyd, for nå er det sommerferie, og det liker hun. Og så er hun litt trist, for nå er det sommerferie, og hun vet ikke helt hva hun skal gjøre til høsten, og det er litt skummelt.

Nei, nå overfører jeg igjen - det er jeg som synes det er litt skummelt. Milly ligger i en skuff sammen med Snoppe, der er det trygt og godt, og dukker trenger ikke å bekymre seg så mye om hva som skjer til høsten, de kan bare ta det med ro og tenke at det er deilig med sommerferie. Akkurat som jeg skal gjøre noen uker framover. Høsten kommer tidsnok likevel.

.

2 kommentarer:

  1. Snoppe og Milly er utrolig fine og det ser ut som om du er iferd med å bli et råskinn med strikkepinner også!

    SvarSlett
  2. Jeg øver i alle fall, men merker at jeg er sakte og klønete. Jeg tenker i alle fall å beholde det naivistiske preget en stund - jeg tror jeg liker det flate og enkle akkurat nå. Takk for sist, forresten - det var nyttig og fint!

    SvarSlett