lørdag 18. februar 2012

Ingen englefjær hos meg...

.
Nå hender det faktisk ganske ofte at det er fjær i mitt hus, men englefjær er det ikke. Fjærene kan forklares med den triste skjebnen som av og til blir en søt liten fugl til del, når Panda er blodtrørstig og går på jakt. Når hun kommer hjem, er hun av og til blodig rundt munnen, og har fjær som sitter fast i pelsen.


Og det er ikke en engel som har sittet og nappet av seg hvite fjoner i godstolen min. Uskyldsren og englemyk, men definitivt fra en katt som legger fra seg deler av vinterpelsen sin.


Og det er absolutt ikke englestøv som er samlet i krokene mine, heller. I mitt hus er det ikke spor av engler. Men at det sitter en liten jævel under sofaen og lager hyblelkaniner, det er jeg ganske sikker på...
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar